Job 22 van 22


Report this listing

Solliciteren



Administratief Medewerker - Support Schadeverzekeringen


Functie

Als Backoffice Medewerker bij ons Client Solution Centre en Client Expertise Centre binnen de Verzekeringen, speel je een cruciale rol in de administratieve verwerking en het afhandelen van calls met betrekking tot diverse verzekeringsattesten. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

- Dispatching :Categoriseren van binnenkomende opdrachten via mailboxen.

- Attestatie : Verifiëren en attesteren van specifieke verzekeringswaarborgen.

- Duplicaten : Aanmaken en bezorgen van duplicaten van attesten aan de juiste partijen.

- Risico-analyses : Opstellen door middel van de juiste documenten.

- Afrekeningen : Maken van afrekeningen voor bedrijfsschades.

- Administratieve taken : Omtrent het opzeggen van verzekeringen voor klanten.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de dagelijkse workload en het nemen van acties in samenspraak met je leidinggevende om de vooropgestelde SLA's te realiseren.

Jouw profiel

- Administratieve duizendpoot met een accuraat, ordelijk, en nauwkeurig werktempo.

- Analytisch vermogen en bekwaamheid in het werken met cijfers .

- Vaardigheid in het omgaan met verschillende technische systemen .

- Flexibel en in staat snel nieuwe informatie op te pikken.

- Resultaatgericht en stressbestendig.

- Open communicatie , proactieve instelling, en het vermogen verantwoordelijkheid te nemen.

- Discreet omgaan met vertrouwelijke gegevens.

- Perfecte beheersing van het Nederlands en zeer goede kennis van het Frans .

  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

Aanbod

- Uurrooster: Maandag t.e.m. vrijdag van 08.30u-17.00u.

- Contracttype: Interim met optie vast .

- Start opleiding: 22/04/2024 .

- Na succesvolle afronding van de opleiding en na drie maanden anciënniteit, bestaat de mogelijkheid om enkele dagen per week telewerk uit te voeren.

- Een groeiende en snel evoluerende organisatie.

- Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt gewaardeerd .

- Een groep met een aangename sfeer en oog voor persoonlijk welzijn .

- Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).

- Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht